Bu Blogda Ara

5 Ekim 2011 Çarşamba

Eskiden Kalma Alışkanlık Kumbara Fonu ve İş Bankası

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Wikimarketing.org 'u Facebook' ta takip etmek için burayı ,  Twitter'da takip etmek için burayı tıklayınız. Bu yazı ilginizi çekmediyse diğer yazıları incelemek için burayı tıklayınız. Eğer bu yazı işinize yaradıysa aşağıdaki kısma yorumlarınızı bırakmanız bizler için iyi bir feedback olacaktır.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu içerik aslında sosyal medyanın ne kadar güçlü olduğunun, iyi bir ajans yönetiminde ne kadar doğru ellerde güzel şeyler çıkabileceğinin bir göstergesi. Hiçbir nedeni olmadan sevdiğiniz markalar vardır ya İş Bankası 'da 6 yıldır benim için öyle. Zaman zaman devletin hantal tarafını biz müşterilerine hissettirir gibi olsa da yaptığı son zamanlardaki atılımları ile beni fazlasıyla mesut etmeye devam ediyor.  Özellikle son zamanlarda App Store'dan indirdiğim İşCep dünya'nın en güzel şeyi :) Neyse ki bu başka bir konu...

Hikaye şöyle başlıyor. Zeynep'in attığı bir tweete benim laf atmamla başlayan konuşmalar dizisi bizi @is_bankasi hesabına mention atmaya kadar götürdü. Çok basit ve içten bir dilek; "eski kumbaralarınızdan var mı?"  . Bizler (en azından ben) reply edilmiş bir cevap beklerken, İş Bankası'nın sosyal medya ajansı Promoqube'den hiç beklemediğim güzel bir mail aldım. İş Bankası'nın eski kumbaralardan bir tanesini hediye edeceğinden falan bahsedildi. Çok net ki hiç beklemiyordum. Babası kamuda finans tarafında memur olarak çalışan, ve İş Bankası'nın ilk çıkardığı kumbaraya sahip olmuş biri olarak bu küçük mutluluğun tarifi gerçekten yok : )

Ve bugün hediyem geldi : ) Anahtarıda olaydı içinde iyiydi ama gidip bunu Kumbara Fonu'na yatıracağız artık kesin. Küçük hediyesi için İş Bankası'na, markasını iyi koruyup kolladığı ve sosyal medyayı sadece Facebook'tan ibaret olmadığını güzel anlattığı için Promoqube'e teşekkür ediyorum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...