Bu Blogda Ara

8 Kasım 2011 Salı

Venezüella'nın Güzellik Sırları; Miss Universe 2011 !



Venezüella yine bir dünya güzeli daha çıkartarak bu alanda bir rekora imza atmayı başardı. 6 defa dünya güzeli çıkarma özelliğini elinde bulunduran şu an tek ülke konumunda. Doğal olarak bu kızlar gerçekten bu kadar güzel mi diye birbirimize sorar olduk. Arada bizim kaçırdığımız ince bir nokta olması gerekiyordu galiba, işte bende bugün niyeyse bunu kendime araştırmayı ilke edindim. Bir pazar ekine aslında konu olabilecek kadar ciddi bir araştırma performansı sergiledim. Aslında gerçeklere gelmeden önce (klasik) Venezüella'lı kızlar neden bu kadar güzelin masalsı kısmını araştırdım. İşte size Venezüella'lı kızların güzellik sırları;

Ivian Sarcos (yukarıda) Miss Universe olarak 6. kez ülkesini (18 yaşında) gururlandıran bir güzel. İşte Fernandez gibi ülke kızlarının güzel olmasının sebepleri;

Bu arada ülkenin başarılarını hatırlamak gerekirse; Miss World (6 kez), Miss International competitions (5 kez).

1 Venezüella'lılar Her zaman mutludurlar

Dünya'da yapılan bir araştırmaya göre Venezülla halkının kendinizi nasıl hissediyorsunuz sorusuna % 55'i "mutlu" olarak cevap vermiş. Mutlu olmak endorfin salgılamak bu işin ilk ayağı, not ettik.
Stefania Fernandez (pic: Getty)

2 Venezüella'lılar Egzotiktirler

Venezüella'lılar 28 milyon nüfusu ile birlikte farklı bir çok uluslu millet özelliğine sahiptirler. İspanyol, İtalyan, Portekizli, Arap, Alman ve Afrika kökenliler nüfuslarının % 60 ını oluşturmaktırlar. Böylesine melez bir ülkeden doğmanın avantaj olduğunu kenara yazdık bu ikiii

3 Venezüella'lılar Farklı Bir Doğa'da Yaşarlar

Venezüella'lılar ülkelerinde görülen 18 farklı klimatoloji (ya da öyle birşey) ile birlikte kuzeyinden güneyine yüzlerce baharat, yüzlerce farklı bitki örtüsünü içinde barından doğa harikası bir ülkede yaşamaktadırlar.

4 Venezüella'lılar Doğal Güzeldirler

Ülkenin karakteristik özelliği olarak doğal güzellikleri kimyalarında var imiş...
Stefania Fernandez (pic: Getty)

5 Venezüella'lılar Deniz ve Kum 'un olduğu sahillerde yaşarlar

Venezüella'lıların % 73'ü 1.780 millik sahil kenarında deniz ve kumla birlikte iç içe bir hayat geçirmekteler imiş...


Click here to find out more!



Venezüella'lılar Katolik !

Kaynaklara göre ülkenin % 92'den fazlası katolik imiş. Dinin güzellik üzerine etki ettiği tek ülke belki de burası!

Stefania Fernandez (pic: Getty)

Venezüella'lılar Süper Hava Şartlarına Sahipler

Klimatik durumlardan dolayı ülkede kuru ve hafif nemli havadan ötürü ortalama sıcaklık 27 derece civarında seyrettiği için tenleri her zaman bronz ve ışıl ışıl..

8 Venezüella'lılar Zengin bir Kültüre Sahipler!

Güney Amerika'dan Karayipler'e kadar farklı kültürlerle kimyası bir araya gelmiş bir ülkenin kızları tabiki de güzel olacak!

Venezüella Dünya'nın en romantik ve güzel ülkesidir!

Buralar ilk keşfedildiğinde buralara "Küçük Venedik" denilmiş o yüzden dünyanın en romantik ve güzel ülkesi olmuş.Bunu da listeye alalım..

10 Venezüella  Güzellik Yarışmalarını Sever!

Bu en mantıklısı ! Her zaman hazır ve nazırlar!

Buraya kadar masalsı bir anlatımla yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim. Şimdi bir de işin öbür tarafına bakmanın faydalı olacağına inanıyorum;

Venezüella'nın Gelişen Güzellik Ekonomisi

Venezüella aslında her geçen gün büyüyen ve gelişen bir güzellik endüstrisine sahip. Bu anlamda ülkede açılmış onlarca güzellik akademisi hizmet veriyor. Çok küçük yaşlardan itibaren aileler kızlarını buraya kayıt ettirerek yarışmalarda temsil edilmek üzere kızlarının eğitim almasını sağlıyorlar.

İstatistiklere göre %80'inin açlık sınırının altında yaşadığı bir ülkede, aileler bunun bir kurtuluş yolu olduğuna inanıyorlar. Bu yüzden bu akademilerde kabul görmek ve eğitim almak öncelikler arasında yer alıyor.

Bunlardan aslında en ünlüsü 1950'lerde bu yana bir dağ evinde (villa) Miss Venezuela Academy olarak hizmet veren bir "queen school".  Burada koçluk hizmetlerinden konuşma derslerine; yogadan pilatese kadar birçok ders paralel olarak veriliyor.  90 - 60 - 90 ölçülerindeki ideal forma kavuşamayanlar için de akademi içerisinde plastik cerrah ve diyetisyenler de hizmet veriyorlar.

Yürümek, yüzmek, yoga ve pilatesi hayatlarının bir parçası olarak eğitim alanların hayatına sokmaya kararlı olan bu akademiler şampiyon çıkarana kadar uzun uğraşlar veriyorlar.  Onlara göre herkes ideal bir güzelliğe sahip ya da derinlerde bir yerlerde saklı ama herkes "makyaj yapıp, sahnede düzgün yürüyemez". İşte eğitimin içeriğini böyle özetleyen akademi sahipleri işlerini fazlasıyla ciddiye alıyorlar.

Ders paketlerinin ortalama 700 dolardan başladığı bu akademilerde kızlarına iyi bir gelecek için "satın alınabilir" bir eğitim durumunda.

Bu eğitimlerden profesyonel olanlardan bir eğitim görmek için http://www.clipsyndicate.com/video/playlist/8178/1064217 bu linkteki videoyu izleyebilirsiniz.

Toparlamak gerekirse Venezüella'nın masalsı karakterinin yanı sıra, ülkede her geçen gün büyüyen güzellik endüstrisinin, pazarda her geçen gün talebinin arttığının ve bu tip yarışmalarda Venezüella'lı yarışmacıların pazarlama iletişimi derslerine iyi çalıştıkları söylenebilir.

Sonuna kadar okuduğunuz için teşekkürler... Haydi şimdi Venezüella'ya!







Not: İzinsiz ve kaynak göstermeden bu yazıyı lütfen kullanmayınız!

Bu yazı yazılırken taranan kaynaklar;

Brooklyn Rail Express News

NY Times

Huffington Post

Blackbook Mag

Mirror Celebs

The Frisky

NZ Herald

9 yorum:

  1. Bu arada bu yılın birincisinin ismini yanlış yazmışsın sanırım, ivian sarcos gibi birşeydi..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de durum budur! :) İlk baştaki maddeleri okurken içimden dedim, yaw böyle olur mu hiç diye, aşağıda açıklamışsın vahim durumu :) Gerçekten ülkenin bunu bir sektör olarak görmesi garip olsa da, bizde de hala güzellik yarışmalarının önemsenmemesi de doğru değil..

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Official Editor8 Kasım 2011 17:41

    Uyarı için teşekkürler hemen düzeltiyorum

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım yazıya.
    Okurken de çok eğlendiğimi söylemek istiyorum kesinlikle :D

    Ancak Tanercim böyle güzel yazılarını okumak değil sadece paylaşmak da istiyoruz. Nerede paylaş butonların yahu?

    YanıtlaSil
  5. Official Editor8 Kasım 2011 19:32

    Teşekkürler canım benim :) beğendiğine çokk sevindim..WP altyapısını kullandığımı için maalesef share buttonu vermiyor bana :(( ya da bir yolu varsa ben bilmiyorum

    YanıtlaSil
  6. check link below:

    http://help.sharethis.com/integration/wordpress

    YanıtlaSil
  7. Benim diğer yorumum gelmemiş galiba.. :) Çok detaylı ve bir post olmuş çok güzel anlatmışsın, orada bu olay gerçekten bir sektör, hem çok ciddiye alınması garip birşey hem de bizde bu kadar hor görülmesi de hoş değil.. Özellikle bunun bir "çıkış yolu" olduğunun düşünülmesi üzücü.. Önce maddeleri okurken şaşırdım, bu iş hiç böyle değil ya dedim içimden ama sonra açıklamışsın işin aslını :) Güzel post...

    YanıtlaSil
  8. Official Editor9 Kasım 2011 15:56

    Diğer yorumun birinci sırada, dikkate alıp düzelttim bile ;)
    Herkesin artık yazıların sonunu okumadığını biliyorum, o yüzden sonuna kadar sabredebilen için ortalama iyi bir bakış açısı olacağını düşündüm.

    Teşekkürler tekrar

    YanıtlaSil
  9. Official Editor10 Kasım 2011 17:23

    İşte bu kendi blog altyapısı olanlar için plugin :(( Teşekkürler ama yine de :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...