Bu Blogda Ara

11 Eylül 2010 Cumartesi

İnteraktif Pazarlama Zirvesi ( İPZ 2010 )

İnteraktif pazarlama zirvesi 18 - 19 Ekim 2010 tarihlerinde başlıyor. İstanbul Modern Sanat' ta gerçekleşecek olan etkinliğe pazarlamaya ilgi duyan herkesin gitmesi bekleniyor. 1 günü bilemem ama en çok 2. günü benim ilgimi çekiyor. Çünkü 2. günde YOUTH kısmı konu olarak ele alınacak.  Özellikle Flashmob konularında neler olacağını merak ediyorum. Program içeriğini The Uniclub ( Youtholding ) donattığını, el attığını görüyoruz. Umarım gidecekler adına doyurucu olur. Şahsen bütçemi farklı yerlere ayıracağım için gidemeyeceğim.

Ama siz http://www.ipz2010.com adresinden başvuru yapabilirsiniz.

İPZ 2010’da neler var?

  • İPZ 2010 bir reklam ve pazarlama bienali olacak

  • Zirve tüketicinin önümüzdeki 10 yıl boyunca karşılaşacağı mecralara markaların ve ajansların ve hatta tüketicilerin dokunmasını sağlayacak

  • Deneysel ve deneyimsel bir reklam/pazarlama sergisi olacak

  • Yakınsama ve dijital-konvansiyonel arasındaki ayrımların ortadan nasıl kalktığını gösterecek

  • Tüketici deneyimi ve marka deneyimini ortak bir potada tüm pazarlama ve reklam oyuncuları ile eritecek

  • Pazarlama/reklam teknolojilerinin gelişimi ve evrimine şahitlik edecek. Yenilikler ve yeni teknolojilerin reklamı nasıl dönüştüreceğini yakından görmek isteyenler için ortam yaratacak


·         Konferansta ayrıca Manga Animasyon Resim Sergisi de katılımcıların ziyaretine açık olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...