Bu Blogda Ara

6 Haziran 2010 Pazar

Görüntü Herşeydir!

Malumdur ki bir şirketin pazar geliştirme sorumlusu adı altında çalışmaya devam ediyorum. Aslında ünvanımdan fazlasını hak ediyorum ama şimdilik etiketlemiyorum : ) Şirketin endüstriyel malzeme anlamında tutun da son kullanıcıya kadar olan bütün tedarik işlemlerini ben gerçekleştiriyorum. Bu zaman zaman beni yorsa da ucuza birşeyler alıyor olmak acayip keyif veriyor... Somut bir başarı sonuçta :P

Geçtiğimiz günlerde yaklaşık ederi 12.000Tl olan bir mal alımı için Kasımpaşa' ya gittim. Kapıdan içeri girdiğimde satıcılar bana simitçi çocuk muamelesi yaptılar. Kabul ediyorum ki t-shirt, çanta ve şortla bu sıcak havada gezmeyi seviyorum. Ama kabul edersiniz ki saatlerce ucuza mal tedarik etme işi kravatla olacak iş değil!

Benim minyon tipli olduğumu görünce bir sallamamazlık, bir iplememezlik falan..Alacağım malların kalem kalem listesini ve tutarını görünce buyrun Taner Beyler başlıyor, çaylar geliyor gidiyor..Nefret ediyorum bu tip satıcılardan..Her ne kadar arayı ısıtmaya çalışan espiriler yapmaya çalışsalar da pazarlıkta onlara gerçek yüzümü gösteriyorum : )

Görüntünün herşey olduğu bir dünyada, imgelenmekten nefret ediyorum..Takım elbise giyip, traşlı bir şekilde cebimdeki para oranında itibar görmek istemiyorum!

Bu ülkede kriz ekonomik anlamda değil, iş ahlakı anlamında olduğu şüphesiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...