İstanbul'un en yoğun ve hareketli yerleri olan Mecidiyeköy - Kabataş -Zincirlikuyu-Beşiktaş hattında dağıtılacak 20.000 adet şemsiye ile İstanbul' da tarifi olmayacak bir reklam mecrası yaratılırdı. Havanın kapalı olması ve insanların griden daha sıcak bir renge ihtiyaç duymaları sebebiyle gönlümden Coca Cola, Vodafone, Ülker gibi firmalar geçse de yaz aylarının gelmesiyle pazarlamaya iyi bütçeler ayıran Algida , Nivea , Twigy gibi firmalar da bunu yapabilirdi.
Bu marka tarafında bürokrasinin ve karar mekanizmasının ne kadar yavaş işlediğinin, ajans tarafının ne kadar hantal olduğunun bir sınavı olmuştur bence... Gerilla pazarlama adına verilebilecek başarılı bir sınavdan ajanslar sınıfta kalmıştır gözümde... (Uygulama yapan ajans varsa affola, hemen editlerim yazımı...)
Ismarlanmamış işlerde de markayı manipüle ediyor olmanız dileğiyle...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder