Bu Blogda Ara

10 Haziran 2010 Perşembe

Kekik Suyu işi Son Anda...



Yukarıdaki maili aldığımda (ya da yazışmalar başladığında) tarihler 21 ocak 2008 tarihlerini gösteriyordu.O zamanlar dış ticarete fazlasıyla merak sarmıştım. O zamanlar yakaladığım bu bağlantı sayesinde ciddi vir atılım yapma peşindeydim. Hesaplarıma göre şişe başına 0,3 dolar gibi bir kar koyup 2 ayda bir 1 konteynır mal gönderecektim.


Osmaniye' den tutun da Antalya' ya kadar neredeyse bütün doğal ürün üreten firmalarla görüştüm. Gümrük mevzuatları , nakliyeciler derken gecelerce bu projeyle uğraştım. Hesaplarıma göre ayda 8 milyar net kazancım olacaktı. Hayallerime erken ulaşma anlamında iyi bir fırsattı.


Her zamanki gibi son dakika golünü yedim. Belki daha fazla risk alamadım belki de doğru zaman değildi. Proje maalesef yarım kaldı.


Bense denedim, kendim için...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...