Bu Blogda Ara

3 Haziran 2010 Perşembe

Yakın Uzağa Bakarken..

Aslında buraya mezuniyetle ilgili birşeyler karalamak üzere yola çıktım. Fakat görsel ararken bulduğum resim birden beni geçmişe attı.

Birçok insanın bilmediğine eminim. Bundan tam 8 yıl önce Hava Harp Akademisi' nin bütün sınavlarını geçtiğimde iyi bir pilot olacağımı düşünüyordum. Biraz da memur bir zihniyet çerçevesinde toplumda saygın bir mesleğim olacağını ve sonrasının da geleceğini tahmin ediyordum.

Son test olan basınç odasına girmeden önce "Sağ Maksiller Sinüzit" teşhisiyle Hava Harp' e veda etmek zorunda kaldım. 1 hafta boyunca bizlerden sorumlu komutanlarla ve belki de bir ömür birlikte uçacağım arkadaşlarımla ayrılık anları fazlasıyla zordu. Emre ismindeki arkadaşım şakayla karışık takılarak  " Yolun açık olsun komutanım!" demişti... Oysaki ben ondan sadece 10 dakika önce kayıt sırasına girmiştim, hiyerarşi ne de olsa : )  Gülüşmelerin ardından valizimle oradan ayrılırken başka bir geleceğin beni beklediğini o an aklımdan geçirmemiştim.

Sonuçlara itiraz etme hakkımızın olmasına rağmen ( GATA' da tekrar teste giriliyor) itiraz hakkımızı kullanmadan geri döndük. Oysa ki aile büyükleri nasıl da bekliyordu güzel haberi...

Şimdi bu fotoğrafa bakınca aklıma geldi, belki benden iyi bir pilot olabilirdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...