Bu Blogda Ara

27 Ağustos 2010 Cuma

İstanbul Fashion Week 2010 | Facebook Hayran Sayfası



Malumunuz üzeredir ki İstanbul Fashion Week 2010 İTÜ Taşkışla' da başladı. Klasik medya ve sosyal medyadan takip edebildiğimiz kadarıyla güzel geçiyormuş.  Ama son 4 yıldır evimde TV olmadığını düşündüğümde Facebook'ta hayran sayfalarını "Like" edip, günlük post almalıyım diye düşündüm. Facebook search kısmında iki tane sayfa ile karşılaştım. Bir tanesi İstanbul Fashion Days ismiyle güzel kurgulanıp üzerinde çalışılmış fakat son postu 4-5 ay evveline ait bir hayran sayfası ; diğeri ise İstanbul Fashion Week adıyla kurulmuş, Türkçe 'den habersiz bir ajansa ya da stajyere teslim edilmiş hayran sayfası. Bu kadar güzel işlerin yapıldığı bir organizasyonun online itibar yonetimi boyle olmamalı diye düşündüm durdum.

Acaba ben mi yanlış düşünüyorum diye de London Fashion Week Hayran Sayfasına bir "Like" yaptım. Başarılı iş budur dedim.

İstanbul Fashion Week



İstanbul Fashion Days



London Fashion Week


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...