Bu Blogda Ara

2 Temmuz 2010 Cuma

Home Office Gibisi Yok Mu?

İnsanların hayalidir aslında home office bir işte çalışmak. Yıllardır bende bunun için uğraşıyorum herkes gibi. İstanbul trafiğini çekmediğim, strese  - gürültüye gelmediğim, asık suratlı insanlarla metroda yüz yüze bakmak zorunda kalmadığım falan..


Asıl daha da önemlisi benim için; sabah takım elbise - kravat - gömlek giymediğin ,traş olmadığım bir iş arzuluyor olmamdı... Bunlar için hep kendi işim olması gerektiğini biliyordum.


Yukarıdaki hikaye kısmını bir kenara koymak gerekirse son 1 aydır 3 ayrı proje için home office sistemi ile çalışıyorum. bir PDA , internet ve de laptop her yerde fazlasıyla işimi görüyor.  Kesinlikle severek yaptığım 3 işim var = )


Benim sitemlerim benim bulmuşta buluyorsunuza girecek biraz ;




  • Arkadaşım saat  sabah 11de insan telefonla aranır mı  uyuyoruz?

  • Haftasonu toplantı mı olur?

  • Akşam 4 te mail mi gelir?

  • Sabahın 9unda mail mi atılır?


=)


Tüm bunlar biraz geyikle karışık realite şüphesiz ki ... Home office çalışmak şüphesiz ki çok keyifli bir iş.. Sabahları kahvaltı eşliğinde mail atmak , telefonla randevu almak.. Toplantılar sonrasında sahilde tur atmak ya da ofisin yolunu tutmamak... Mail ya da telefon gelene kadar uyuyabilmek..  Traş olmamak, pijamalarla oturmak, Zuhal Topal izlemek falan.. Ne de olsa bütün iş hayatımız internet ve telefondan ibaret değil mi?


Home office ilk zamanlar inanın çok keyifli ama sonrası?


Ben kendi adıma sıkıntılarımı yazayım..Ofisteki her sabah o güzel kahvaltılar , sohbetler yok.. Dedikodular yok  =)  Çalıştığınız iş üzerine devamlı olarak sizlere bir fikir akımı sağlayacak beyin fırtınası yok.. İletişim yok.. Starbucks' a gideyim bir kahve içeyim de inanın bir yere kadar..


He bu arada home office çalışıyoruz diye işi basit gormeler, alaya almalar, oturduğun yerden para kazanıyorsunlar işin can sıkıcı başka boyutu... ( Düşük ücret teklif edenleri yazmak bile istemiyorum)


O yüzden home office bir yere kadar diyorum =)  Fikrimi değiştirirsem 2 hafta sonra yeni yazı atarım elbette  ;)


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...