Bu Blogda Ara

20 Temmuz 2010 Salı

Özet Geçiyorum...

Geçtiğimiz günlerde 2 yıldır devamlı olarak gittiğim markete alışveriş için tekrar gittim..2 yıldır aynı kız kasiyer olduğu için sohbetimiz nispeten diğer müşterilere oranla daha iyi..  kız ne zaman markete girsem şaşkın bana bakıyor..O' na da hak vermiyor değilim hani..birgün bakıyor elimde kokteyl bardakları - aromalar; birgün bakıyor elimde shaker - buz kırıcılar ; birgün bakıyor pis sakallı şortlu bir çocuk;  gün geliyor takım elbiseli , çantalı bişiy; gün geliyor turizm firmasını temsil eden çantalar, valizler , t shirtler falan...

Geçen gün gittiğimde artık dayanamayıp sordu " Sen ne iş yapıyorsun allah aşkına , Öğrenci değil misin sen? " dedi... Bende ona malum gülümsememle bir cevap verdim; " İnan her gece yatağa girdiğimde bunun cevabını bende kendime soruyorum"  ... sonra çıktım gitim..çok ukelacaydı biliyorum ama çok film gibiydi :P

Şaka bir yana insanlar bunları tek tek sorduklarında anlatmam uzun sürüyor..kendim keyif alıyorum ama kabul ediyorum dağınığım! Ama Özet geçiyorum;

  • Şuan hala Arıhan Arıcılık şirketine ait 2 markanın pazar geliştirme sorumlusu olarak çalışıyorum..Yakında ayrılmayı düşünüyorum ki işverenimin de haberi var..

  • Bir otomobil markasına ait yeni medya danışmanlığı ile igili bir projeyi çok sevdiğim arkadaşım Merve Yenilmez ile birlikte daha 1 ay Önce sonlardırdık. Benim için de marka için de keyifli bir proje olduğunu düşünüyorum.

  • Şuan bir promosyon şirketine ait markanın sosyal medya danışmanlığını (daha doğrusu yÖnlendirmelerini) yapıyorum.

  • Birkaç turizm şirketine Tur Rehberliği - Liderliği - Grup Sorumlusu adı altında farklı işler yapıyorum.

  • Ve en sevdiğim projem Yeni Nesil Stepne Ajans diye nitelendirdiğimiz Goygoy Co. Works üzerine mesai harcıyorum.


Not : ben sosyal medya danışmanı - uzmanı - yetkilisi değilim.. bir işte başarı için 10 bin saat mesai harcamak gerekli..benim daha dolduracak çok saatlerim var!

http://www.isteinsan.com.tr/isteinsan_gazete/basari_icin_10_bin_saat_sart.html

Tüm bunlar olurken son iki gündür biri gizli olmak üzere 2 farklı yerden güzel iş teklifleri aldım... Beklediklerimle ve istediklerimle uymasa da ciddi anlamda düşünüyorum... Bazen ileriye gitmek için bir adım geriye gitmek lazım..Ben buna hazırım galiba ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...