Bu Blogda Ara

13 Temmuz 2010 Salı

Yine Yeni Yeniden Turizm (:

Turizm sektorunü çok seviyorum..Bana büyük bir keyif veriyor. Ama hiçbir zaman profesyonel işim olsun istemiyorum. Keyif aldığım için çalışıyorum. Keyif aldıkça da yapmak istiyorum. Uzun zaman olmuştu(1 yıl) Güney' e inmeyeli.. 5-6 ay once Kapadokya turlarına gittiğimi saymazsak bolgeye inmek acayip heyecan vericiydi. 3 günde 3000km yol yaptık... Uykusuz kalsam da süperdi (: Bu arada diğer işlerimi de aksatmadım... Bir cep telefonu ile artık herşey mümkün gerçekten ...

Yol sohbetleri, kaptanlarla muhabbetler, yeni insanlarla tanışmak, Antalya' da denize girmek (:   Şimdilik ilk goz ağrım Touristica ile bu sektorde devam...  2-3 ay sonra çok ama çok daha keyif aldığım (yeni tanışmama rağmen) insanlarla yeni bir firmada turizme turlara devam ediyor olacağım. Sonrasında seve seve kendilerini takdim ederim ;)

1 yorum:

  1. ekonomik koşullarda tatil çok zor ben çorum da yaşıyorum ailem le inanın hayatımda hiç tatile gitmedim inşallah 45 yaşlarından sonra belki...hayırlısı teşekürler..güzel yazı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...