Bu Blogda Ara

14 Temmuz 2010 Çarşamba

İşten Ayrılıyorum...


Malumdur ki uzun bir süredir Arıhan Arıcılık ' a ait 2 markanın pazar geliştirme sorumlusu olarak haldır haldır çalışıyorum. Zaman zaman eğlenceli zaman zaman bilemediğim bir şekilde enteresan zamanlar geçirdim.  Genel olarak yaptığım işten keyif aldım. Fakat misyon anlamında şirketteki pozisyonumu tamamladığımı farklı sebeplerle birlikte hissediyordum. Bugün firma sahibine doğrudan işten ay sonunda ayrılacağımı beyan ettim. Aramızdaki uzun telefon sohbetinden sonra O' nu kısmen ikna edebildim. Her ne kadar beni bırakma taraftarı olmasa da şimdilik ben işimi bırakıyorum. İlerleyen zaman dilimi tabiki de ne gosterir bilemem. Ama bugüne kadar çalıştığım en süper patron olduğunun da altını çizmek istiyorum..

Süreci yakından takip edipte bilenler bilir ki zor zamanlar geçirdim. Bunlarla herhangi bir alakası olmadığını herkesin bilmesini isterim. İşi yapamadı kaçtı olmaması bakımından da mini bir dipnot geçeyim; bugün prensipte o belediye ile büyük işi bağladım. Resmiyette bundan sonrası top patronlara bakar : )  İşimi de boyle zirvede bırakırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...